۵ پاسخ

من بالاتر رفته بعنی احساس می کنم سر دو تا شون زیر سینه هامه و طفلی ها اصلا جا ندارن

ورزش اینا کردی؟؟

سلام شما حرکتاشون نسبت ب قبل کترشده

خوش بحالت مامان جان.زایمان راحتتر چه طبیعی چه سزارین

منم همینطورمممم

سوال های مرتبط