سلاممم
خانوما
بچه های شما هم یهو خود ب خود میلرزن؟🥴

۷ پاسخ

جیش که میکنن میلرزن

پسر من به غذاش دست بزنه خیس باشه اینجوری می‌کنه و مزه یدغذا رو دوس نداشته باشه

جیش میریزه اینطورمیشع

ارههههه نشسته یهو میلرزه
ولی میگم شاید داره جیش میکنه

نههه
تازه به دنیا اومده پاش میلرزید بعد ی مدت خوب شد

نه نمیلرزه

پسر من وقتی دسشویی میخواد بکنه اینجوری میشه بعد میکنه🤣

سوال های مرتبط

مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی
مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی