۳ پاسخ

من همین یدونه دارم ولی اینو می‌دونم تاچهارسال همینه وتاهفت سال ادامه داره دیگه کم تر میشه ولی هرچی باشه ازاین به بعدش برامون سختترمیشه چون مسولیت تربیت بزرگ وسخته

منم میخواستم در مورد این بپرسم پسر من خیلی اذیت می‌کنه خیلیییی گریه می‌کنه لجبازی میکنه

من بی توجهی میکنم یا حواسشو پرت میکنم
لجازی برای تکمیل رشدش نیازه
به من گفتن تا سه سالگی

سوال های مرتبط