توی دوسالگی بچه ها جقدر لجباز میشن!😑

۲۴ پاسخ

بخدا من دیونه شدم از دست پسرم 🥲اگه میدونستم اینجوری اذیت میکنه هیچ وقت باردار نمیشدم

من که دیوونه شدم گاهی قلبم درد میگیره انقد اذیت میکنه

من دیوووووونه ترینم😭😭😭😭😅

سلامتییی همه همدرداااا 🤣🤣🤣

این لجبازی گریه و نق نقو هم میشه ؟

خیلی خیلی الکی فقط جیغ و گریه دارن بعدم اصلا معلوم نیست چی میخواد به مرز جنون دارم میرسم
همه میگفتن از دو سال تا پنج سال ادامه داره من ک روانی میشم تا چند سال دیگه 😖😖😖🫠🫠🫠

خیلییی😢روانم بهم ریختس

سه سالگی رو ندیدی🤕

۲تا ۳ سال فاجعست

نگووووووو😓

گریه کنیم یا بخندیم 😂😂🤧🤧🤧

من از شدت خستگی چشمام دیگه باز نمیشه همش دنبالشم یه گندی نزنه

خیلیییییی من واقعا دیگه رد دادم همین یه ربع پیش سر غذا خوردن انقدر عصبی شدم از دستشون ک سرم درد گرفته دیگه

والا تیمارستان ب من سلام میکنه 😂😂تااینجا معتاد نشدم خوب جلو رفتم

حرفشم نزن که دیگه حالم از همه چیز بهم میخوره واقعا

دختر من نه تنها بقيه رو ميزنه خودشو بيشتر ميزنه

بشدت لجباز 😑😑😑

خیللللللللللی

من قبلاً عذاب وجدان داشتم چرا داد زدم الان هرروزم داد و بیداده انگار اصلا تو خونه صدام و نمیشنوه از صبح کارایی که نباید بکنه را فقط می‌کنه تا شب

خیلی خیلی خیلی

خیلی خیلی

و دست بزن پیدا میکنن!😑

همه‌ی اینا به کنار غرغر شوهرم از بهم ریختگی خونه هم کنار خیلییی حالمو بد میکنه

وای وای اصن نگو هیچی الان خابه ولی کاراش یادم میاد پشتم می‌لرزه

سوال های مرتبط