۲ پاسخ

اگه درد منظم داری انقباضه باید بری ان اس تی. ولی اینکه تو این هفته ها میگیره ول مسکنه و مث کشیدگیه اره عادیه

منم درد دارم مخصوصا شبا
شکمم سفت میشه

سوال های مرتبط

مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وهفتم بارداری