۷ پاسخ

بچو سونو به شاید نشتی بیت با خیالو راحت بیت

عزیزم اگه کیسه اب نشتی داشته باشه...پد بزار و چندتاسرفه کن ببین باز اب میاد یانه

آبی ک از کیسه میاد آب هستش کاملا اون ترشحاتی عادی هست هر خانوم بارداری میتونه ببینه آب کیسه انقد زیاده ک اصلا هیچ چیز جلو دارش نیس انگار ی بادکنک خیلی بزرگ پر آب یهو میترکه ولی اگه این ترشهاتت حاوی خون هست حتما برو دکتر.من قشنگ یادمه ۸سال پیش ک سر بچه اولم زایمان زود رس داشتم از هفته۳۰ سی ویک هر روز صبح ک از خواب پاشیدم خیس میشدم هر روز میرفتم دکتر میخرم میکردن میگفتن میدونی اصلا کیسه آب چقد آب داره میگفتم بابا این ترشحات خونی هست هیچ کس اهمیت نمیداد خلاصه هفته۳۴ رفتم ی دکتر معاینه کرد گف ای وای توک رحمت یک سانت بازه گفتم بله دکتر زایمان زود رس دارم خیلی وقته بازه گف نامه میدم برو اگه ترشحاتی زیاد شد دردت شد برو اتاق زایمان فرداش دیدم بدتر شدم رفتم از قضا همون دکتره اونجا بود گف نگفتم ک انقد زود بیا گفتم دکتر بهترشدن اونجا ی ماما باتجربه بود گف این ترشحاتی آبکی همراه خون مث چوب پنبه هست ک دهن رحمتو گرفته انگاری اون چوب پنبه در رفته باشه و تو اماده زایمانی اونجوری شد معاینه کرد گف بله ۳سانت باز شده ب لطف خدا بچم سالم دنیا اومد این یکیم اونجوره فقط خداکنه سالم بغلش کنم.شماهم تا ترشهاتت حاوی خون نیست نترس اصلا

نشتی کیسه اب یه مایع بدون بو ورنگ هست و داغه شبیه ادرار ونمی تونی کنترل کنی مث ترشح نیست یه پد میتونی بزاری و راه بری اگ خیس شد کیسه ابه

نه اون مدلش فرق میکنه اون‌ کاملا شبیه ابه

ترشح طبیعیه

مایع امونیاک مثه آب میمونه نه لزجه نه چیزی اون تو خواب تحریک شدی ترشح بودع

سوال های مرتبط

مامان نارنگیا🍊 مامان نارنگیا🍊 هفته سی‌وچهارم بارداری