۱۰ پاسخ

ترشحه عزیزم
اگه نشتی کیسه آب باشه دقیقا مثل آبه رقیق و بی‌رنگ و بی‌بو و داغ

عزیزم این ی ترشح عادیه تقریبا همه دارن
کیسه اب رنگ نداره بعدش برو دستشویی خودتو خشک کن سرفه کن اگه اب سفید دیدی اون نشتی

ترشحه شایدم عفونت داری

پد بزار سرفه کن اگه باز ریخته شد کیسه آبه احتمالا

ترشحه منم دارم

فک نکنم از کیسه آبت باشه، منم دارم
مقدارش چقدره

اما من شنیدم نشتی کیسه تب بی رنگه

اگر زیاد نیست و مداوم نیست طبیعیه

حتما برو بیمارستان

احتمالا از کیسه ابته

سوال های مرتبط