ی بار خونه تست کنید ب این شکل ک برید دستشویی مثانه رو خالی کنید خودتونو کامل خشک کنید یه شورت و شلوار خشک بپوشید ی نوار بهداشتی بذارید ده قدم محکم برید همراه با چند بار سرفه محکم و جون دار اگر نوار جوری خیس شد ک خیسی ب داخلش فرو رفته بود احتمال زیاد کیسه ابه بعدش برید تست امنیوشور بدید
من نشتی داشتم
وقتی که کار مبکردم یا زیاد راه میرفتم اندازه یه کف دست ازم یه چیزی مثل اب میومد و یه بند ترشح سفید سفید
بعد از دو هفته کیسه ابم ترکید 🫠
تست هم دادم نفهمیدن نشتی دارم
سونو هم رفتم اونم مدوجه نشد نشتی داستم و ترکشیدم
من که بدون علائم نشتی فراوان داشتم
تست دادم مثبت شد مث گوش پاکنه میکنن تو واژن
بره من یهو یه آب گرم ریخت سوراخ شده بود
کیسه اب باشه بنظرم بیشتر ازینمقدار ک گفتی باید بیاد .و خیلیم رقیقه
من تست امینو دادم .بیمارستان خصوصی یکمیلیون شد اما دولتی کمتره .
آره عزیزم کیسه آبته برو بیمارستان خدای نکرده یهو کلا کیسه آبت میترکه
برای منم چند روزه اینجوریه 🤕🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.