منم ترشح میومد ن بویی داش ن شبی ترشح روزی چن بار
اخر ترسیدم فک کردم کیسه ابه رفتم بیمارستان دولتی معاینم کرد وحشیانه بعد بدون اینک چیزی بگه فرستاد ازمایشگاه تست امینو انجام بدم ۲۶۰۰ منفی بود
خیلی زورم اومد انقدر هزینه نمیگیرن ک گرف از عمد فرستاد ازمایشگاهیی ک باهاش قرارداد دارن خداروشکر ک بازم نشتی نبود ترشح بود
و اینکه بی رنگ بود،ولی یه بوی خاصی داشت، بوی املاح معدنی میداد ،بوی آهن میداد ولی ملایم بود بوش،بعد یهو ب مقدارزیاد میریزه بدونه اینک تو ادرارکنی
من ۳۷ هفته بودم ازخواب پاشدم احساس کردم لباس زیرم نم داره ،رفتم سرویس احساس کردم ازجایی ک ادرار میاد ن،از یجا دیگ داره همینطور اب میاد انگار ک شیربازبودسریع پاشدم رفتم روتختم دراز کشیدم گفتم شاید ادراره توهم زدم،ک یهو احساس کردم ی ابی باز خارج شد،دیگ زنگ زدم شوهرم اومد سریع رفتیم بیمارستان اونجا معاینه ک کردن هم اب هم خون میومد
نشتی داشتم بدون علائم
اب بچه از ۱۵ رسیده بود به ۶
۳۱هفته بستری شدم جواب تست مثبت شد سرم درمانی شروع شد ۳۴هفته ختم بارداری دادن با رضایت خودم تا ۳۶ موندم ۳۶ با تب و لرز رفتم بیمارستان بخاطر مثبت شدن تست و احتمال اینکه تب ولرز برای عفونته بردنم برای زایمان
پسرم الان ۷ماهشه پروفایلم رو به بارداری تغییر دادم تا سوالای مامانای باردار رو جواب بدم
یک تومن پول کیتش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.