۷ پاسخ

درد پریودی ربطی ب این چیزا نداره که اگه رحمت سرد باشه عفونت داشته باشی سخت میشه در کل پزیودی ی پروسه طولانی و سختیه دیگه بخاطر همین اگه کسی رو تو دوره پریودی بکشی قتل عمد ب حساب نمیاد 😂

مال من کمتر شد

برا من کم شده چشمش نکنم🧿🤣🤣
قبل بارداری در حد مرگ بود

نه مال من بیشتر شد نسبت به مجردیم.
ولی میدونم درد زیاد موقع پریودی بخاطر خوردن زیاد از حد سردیجات توی ماهه.
ایندفه سردیجات رو کم یا حذف کن و خودتو ببند به گرمیجات ببین بهتر میشی. ضمنا ماساژ زیر شکم با روغن سیاه دونه هم عالیه.

اصن درد پریود بخاطر ریزش دیواره رحمه هیچ ارتباطی با رابطه نداره

من بدترشده که بهترنشده

منم عین شماااا هر دفعه بدتر میشم که بهتر نمیشم🥲

سوال های مرتبط