۵ پاسخ

من دوباره چک‌نکردم دیگه .ولی خارش دارم و کهیر

هنوز آنزیمات بالاست ؟

سلام عزیزم خوبین؟میشه درخواست قبول کنین

دکتر من بهم ال آرژنین داد بجای لیدی میل، گفت لیدی میل بخوری باید قرصاتو حذف کنی داخلش کلی ویتامین داره

بله میخورم دکترم گفت بخور ❤️

سوال های مرتبط

مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد