۷ پاسخ

بچه منم همینه و نمیدونم چطوری باید به بدون گهواره خوابیدن عادتش بدم

براي چي خجالت ميكشين بچه عادت ميكنه ديگه چندماه ديگه ميشينه ميخزه از سرش ميفته،خوبه كه گهواره،دختر من بايد تو بغل بخوابه توربغلم بمونه تا بيدارشه

من با خودم میبرم مجبورم
جایی تبرم تا صبح داستان

من اوایل عادت نداده بودم ولی بمرور دیدم نمیتونم واقعا خیلی سخت بودمنم دست تنها ترجیح دادم تو گهواره بخوابه

بتونی شیر بدی رو زمین بخابه هم راحتتری .
چون بزرگتر بشه چی عادت کرده ب تکون .
من رو زمین و تاب عادت دادم .
اولی رو پا عادت داده بود تا بزرگ شد دهنم سرویس شد سنگین شد پاهام دیگه جون نداشت تکون بدم

عزیز جان هرجور عادتش بدی بالاخره سختی خودشو داره
فرقی نداره بنظرم

من با خودم میبرم
چاره ای نیست دیگه
حداقل آرومه

سوال های مرتبط