خانومااین کمد چطوره؟نظرتون؟

تصویر
۱۴ پاسخ

خیلی قدیمیه

هرچیزی دلت میخاد بردار
بنظر من خوشگله و صورتیش ملایمه

خوبه..

قدیمی عزیزم

یکم قدیمی شده انگار

خیلی جدید نیست

قشنگه چی ای ساده همیشه مدن😍

قدیمیه الان ساده شیک مده

به نظر من که قشنگه

به نظرم خیلی جا دار نیست بچه وسیله هاش زیاده

با تختش ست برداری قشنگترم دیده میشه

قشنگه عزیزم ولی درکل ترجیح من کمد دیواریه برای اتاق نینی

قدیمی شده

ببین بدم نیس قشنگه ولی میتونی مدل های بیشترم ببینی

سوال های مرتبط

مامان تودلیم🩷🎀 مامان تودلیم🩷🎀 هفته سی‌ام بارداری
مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۰ ماهگی
مامان آوینا🍭👒🧚🏻🎀 مامان آوینا🍭👒🧚🏻🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کنجد خانوم🩷 مامان کنجد خانوم🩷 ۱ ماهگی