سلام مامانا بنظرتون این کمد چطوره بگیرم؟!

#سیمونی
#کمد

تصویر
۱۹ پاسخ

اگه نظر واقعی میخوای رنگش جالب نیست
و قدیمیه

هم قدیمی هم اون طبقه ها خیلی بازه مناسب چیز گذاشتن نیست

خیلی قدیمیه رنگش

یچیز جادار باشه این خیلی جا نداره

نه نخر این‌مدل رو به کمدی بخر‌که سرتاسری لباس بشه گذاشت دوتاهم‌کشو‌پایینش باشه!رنگشم نود باشه که اسپورت باشه!

رنگش خیلی بده، قدیمیه اصلا

خوب نیست

خیلی مدل قدیمی ایه

چند گفته بت

هرجور خودت میپسندی ولی خیلی جا برای لباس نداره من الان پسرم۶سالشه اصلا کمدش جا نداره تو کشوی این کمد فقط برای نوزادی خوبه تا نهایتاً یک و نیم دوسال جا کم داره

بچتون پسر یا دختر

یکم قدیمیه مدلش

خیلی آبیه خدایی😐بعدم بیشترش برای جای دکوری جای لباسش خیلی کمه

رنگشو سبز پسته ای اینا کن

ببخشید اما مدلش قشنگ نیس

اگه خودت دوسش داری بگیرش 😍
مبارکت باشه عزیزم

خودت باید بپسندی عزیزم

ترکیب رنگش بنظرم جالب نیس

قدیمیه

سوال های مرتبط

مامان آوینا🍭👒🧚🏻🎀 مامان آوینا🍭👒🧚🏻🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آوینا🍭👒🧚🏻🎀 مامان آوینا🍭👒🧚🏻🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان الی مامان الی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تودلیم🩷🎀 مامان تودلیم🩷🎀 هفته سی‌ام بارداری
مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۱ ماهگی
مامان تودلیم🩷🎀 مامان تودلیم🩷🎀 هفته سی‌ام بارداری