خانما بنظرتون کمد بگیرم یا رگال اینجوری؟

تصویر
۱۶ پاسخ

کمد مرتب تره به نظرم

کمد مرتب تره

وای نه اینکه اصلا قشنگ نیست مثل جاکفشی یه کمد شیک بگیر داخلش معلوم نیست مرتب بعد خاک نمیگیره همیشه هم برات کارایی داره از این مدل یه رگال کوچولو دکوری قشنگ میشه نه این ابعاد بزرگ

قطعا کمد
من حتی ویترین هم دوست ندارم، دوست دارم همه چی تمیز و مرتب باشه و دیده نشه🙂

کمد کاربردی‌تره

کمد بهتره چون مرتب تره میتونی سفارش بدی با سلیقه خودت درست کنن

من گرفتم نامرتبه کمدبزن بجاش،منکه اشتباه کردم

کمد بهتره .اینجوری لباسا زود کثیف میشن خاک میگیرن.شلخته هم نشون میده

رگال حس شلختگی میده ب خونه

کمد بهتره

کمد بهتره

من کمد رو ترجیح میدم

کمد ، محتویاتش مشخص نیست

کمد مرتب تره من خواهرم از این گرفته نامرتب نشون میده هرچقدرم تمیز بچینی

این خوب نیست کمد شیک تره

کمد بگیر

سوال های مرتبط