۱۱ پاسخ

از برکات امید کارت دودش می‌ره تو چشم ما

فعلا روزای خوبمونه سه ماه دیگه آرزو میکنیم کاش برگردیم ب همین الان مون
مثل دی ماه

مولفیکس شماره 5خریدین؟چن تایی؟😐

💔هیچی دیگه آنقدر دوسدارم ی بچه دیگه بیارم برا دخترم همبازی بشه وللللی با این اوضاع فکر کردم بهش عذذذذذذاب اوره دیگه فک کنم باید از پوشک بگیریم بچه هارو

من گفتم این ماه سبدکالام رو میدم پوشک

چند تایی ؟؟

دیگه باید ببریمشون جیش کردن یادبگیرن
بدون فشارو استرس
یه دوسه ماهی زمان میبره

یاخدااااااا

ای خدااااا هزینه پوشک واقعا سرسام اوره

شماها چیکار میکنید با این قیمت واقعا درمونده شدم 😭 نمیدونم کهنه بگیرم کهنه کنم چیکار کنم
ماهی ۴ تومن فقط هزینه پوشک😭

الکی نگو واقعا؟

سوال های مرتبط