عزیزم آپتامیل عالیه هم سبکه هم نفخ زا نیست دخترم میخوره سن دختر شما ۶۰ تا آب ولرم رو به گرمی دو پیمانه سرخالی شیر خشک هر یک ساعت اگر شیرخودتونم میخوره دوتا سه ساعت یکبار بده من که از آپتامیل خیلی راضیم
عزیزم پوشک سایز ۲ نمیخوای؟ من ۵ بسته قیمت قدیم دارم برای دخترم تنگشده
نان اوپتی پرو کسی استفاده کرده ؟؟
خوبه یا نه؟
خوبیا و بدیاش چیه؟
برای رفلاکس باید مخصوص رفلاکس بدی توشarباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.