۸ پاسخ

ی دونه پیک نیک با خودت ببر😉😁

منم مسافرت رفتم از غذایی که خودم میخوردم بهش میدادم، سوپ جو هتل ا خیلی خوشمزه است اونو بهش بده، مثلا اگر توی اتاق چایی ساز داره تخم مرغ رو بزار توی کیسه فریزر بنداز داخل کتری بپزه، ماست میوه جات بگیر اونم خوبه

سرلاک هیپ شیر نداره

من تو سفر میوه میبرم
استثنا غذاهای اماده ماجان رو میبرم

ما رفتیم مشهد چون دخترم غذای سفره میخوره اذیت نشدم اصلا

برید سوییت که گاز داشته باشه حداقل بتونی فرنی_شیربرنج یا چیزی بپزی
هتل سوییت

موز و سیب

من باشم میبرم با خودم درست میکنم و هتلی رو انتخاب میکنم ک امکان آشپزی باشه🤌🏻

سوال های مرتبط