منم با ۲۱۰۰ بدنیا اومد همیشه وزنش کمه
دختر منم ۲۳۰۰ بود .روزهای اول دکتر گفت کموزنه شیر خشک بده.با اینکه خودم خیلی شیر داشتم.به حرفش کردم دخترم تا ۴ ماه بیشتر شیر خودمو نخورد.بعد ک شیر خشک خورد وزن نگرفت زیاد.الان هم ۱۳ کیلو هست
شیرخشک آپتامیل
با هیچی درست نشد حتی شیرخشک هم وزنش رو زیاد نکرد
هیچی دکتر نداد با شیر خودت یا شیرخشک وزن میگیره ناراحت نیاش
دختر من ۲۲۰۰ ب دنیا اومد شیر نداشتم اصلا فقط شیرخشک میخورد
الانم وزنش کمه همش ۱۴ کیلوئه
آراد ۲۲۸۰بود ب دنیا اومد. فقط شیر خودمو میخورد. هیچ وقت ب بقیه نرسید الان ۱۲کیلوعه
هیچ فقط شیر خودمو در کنارش شیر خشک خورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.