۲ پاسخ

از ۹به بعد ولی کم زیاد نمیریزم یک روز در میان وعده اون‌سه روز بعدش پودر سنجدداخل فرنیش

من‌میریزم داخل غذاش یا فرنیش

سوال های مرتبط

مامان 😍Arvinm مامان 😍Arvinm ۱ سالگی