من برای رفلاکس فاموتیدین دادم نیوفتاد ساشه امپرازول دادم نساخت شربت دومپریدون دادم اونم نشد
دیگه دکترش گفت چهار ماه کامل شد شروع کنم غذای کمکی بدم حریره بادام
باز حریره بادام و میگن رفلاکس رو تشدید میکنه نمیدونم چیکار کنم موندم بخدا
پدی لاکتم میدم البته
برا کولیکش من کپلیک اید و کولیک ایز میدادم زیاد فایده نداشت الان داره کولیک ایف میخوره بهتره با گریمیچر برا رفلاکسشم فاموتیدین میخوره
گریپ واتر و کولیکز عالیه
دختر من کولیک داره
کولیف و پدی لاکت میدم
برا کولیک بی بی کر و اهورا نی نی و قطره کولیکز داد که خوب بود الانم که دیگه نداره ولی رفلاکس همچنان ادامه داره امپرازول داد نساخت بهش
من پدیا بست و میکسچر میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.