۱۱ پاسخ

بسلامتی انشالله نی نی رو صحیح و سالم بغل بگیری برای ماهم دعا کن ❤️🌹

ای جانم ب سلامتی گلم دنیا اوردی بیا بگو حتما

اخی عزیزم🥹 چه حس خاص قشنگی...انشالله بسلامتی زایمان کنی و پسرتو بغل بگیری❤️

به سلامتی عزیزم

من هنوزم با حیرت به پسرم نگا میکنم اصلا باورم نمیشه که این کوچولو ۹ ماه تو شکم من بود 🥹🥹😍

ابنکه میدونی دیگه هیچوقت انقدر نزدیک بهت نیست ناراحت کنندس🥲

منم روزای اول زایمانم .. خیلی دلم برا بارداریم تنگ شده بود با اینکه ماها اخر اذیت شدم ب شدت مخصوصا از دندون درهای وحشتناک..‌ ولی الان الان دیگه دخترم محکم بغل میگیرم با هیچی عوضش نمیکنم

یاد خودم افتادم
دقیقا همین احساسو داشتم🫠
دوس داشتم زودتر زایمان کنم و پسرمو ببینم، از طرفی از شرایط سخت بارداری خسته شده بودم🥲
اما روز قبل زایمان همش چشام اشکی بود و میدونستم چقدر دلم برای روزایی که پسرکم تو شکمم بود تنگ میشه🥺

عاااخی عزیززززم🥹❤️🥲چ حس عجیبی😣
ان شالله ب سلامتی بغلش بگیری و حس های قشنگ و جدیدی رو تجربه کنی🤗🫠

بسلامتی بدنیا بیاد و بغلش کنی♥️🙏🏻
واسه منم دعا کن راحت زایمان کنم ، طبیعیم 🥲

انشاءالله به خوشی و شادی بغل بگیرینش🥰
واقعا حس و حال عجیب و غریبیه، منم دلم برای روزای بارداریم، اون روزایی که میرفتم مطب و دکتر میگفت همه چی عالیه تنگ شده🥹

سوال های مرتبط