۱۱ پاسخ

فقط طبیعی دردش برا همون لحظه دیگ بعدش راحت پا میشی ب بچت میرسی
من تا اومد ب دنیا دردم تموم
خودم تنها شب بچمو نگه داشتم نیاز ب کسی نداشتم

من طبیعی زایمان کردم خوب بودراضی ام

صددرصد سزارین

من سزارین شدم و راضیم .. دغدغه زایمان بعدی رو ندارم

صد در صد سزارین

من زن برادرم سه تا بچه شو طبیعی اورده خیلی راضیه

طبیعی

سلام گلم خوبی تعیین جنسیت آنلاین انجام میدم باکمترین هزینه فقط و فقط 50تومن برای اطلاعات بیشتر به آیدی روبیکا پیام بگذارید@Ddddde04

دوستان گلم شوهرمم باید چل بری کنه

طبیعی بهتررررره

من طبیعی زایمان نکردم ولی تا ابد سزارین

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیان و آیلی مامان آیان و آیلی هفته دوازدهم بارداری