۳ پاسخ

سلام مینا جان خوبی زایمان نکردی تو

پرینااز تسبیحی رو شنیدم برا خودش دستمزد نمیگیره یدونه بلاگر بود میترا دکتر اون بود دی ماه میگفت دستمزد نگرفت اون بهبود عمل کرد

عزیزم من خودم نمیرم ولی از آشناها پیششون میرفتن دکتر تسبیحی دستمزد نمیگیره برا خودش و بهبود و شهریار هستن

سوال های مرتبط