من نیم پایین زدم نیم بالا
منم یه سی سی زدم
من کلا یه سی سی زدم بد ۲۰ روز رفتم ترمیم نیم سی سی زد گفت هیچ وقت بیشتر از یه سی سی نزنین مدل لب اوردکی میشه اول یه سی سی بزنین تا موقعه ترمیم هر چند رفت دوباره تو ترمیم بزنین
برای منو یک سی سی بیشترشو لب بالا زد گفت بالایی بیشتر احتیاج داره. پایینی کم زد
فیلر لب فقط نورامیس اصلش خوبه بزنی دیگه تا دوسال حداقل خیالت راحته
سلام عزیزم هر لب باید نیم سی سی نیم سی بزنی
یک سی کامل یک حا نزن لب اردکی میشه
بعد اگر خواستی مجدد نیم سی سی بعدا بزن
نه یک سی سی یعنی کل تزریق یک سی سی هست و دکتر با توجه به لبت تشخیص میده کجا بیشتر بزنه کجا کمتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.