۱۶ پاسخ

نه اصلا

آره من دلتنگ تکوناشم... چقدر ذوق ميکردم

خیلی خصوصا شباش که میخوابیدم👩‍🦯

عزیزم تو پیش دکتر تیزرو ای وی آف شدی

اره خیلی دوست دارم دوباره دوران بارداریم برگرده الان که کنارمهدواقعا ارزش همه چی رو داره

من گوه بخورم
سرویس شد از اول تا آخرش
نه ماه فقط عوق زدم

آره واقعا دلم تنگ میشه چون خیلی بارداریه تر تمیزی داشتم خداروشکر نه استراحت مطلق بودم نه فشار داشتم نه دیابت داشتم نه پا درد نه کمر درد . شبا راحت تا صبح میخابیدم دسشویی رفتنم همون مثل قبل بارداریم بود نهایت شب تا صبح دوبار میرفتم دسشویی اصلا ورم نکردم فقط ۲ هفته ی اخر مچ پاهام ی کم ورم کرد زیاد وزن اضافه نکردم ولی وزن بچه م خوب بود . همه چی می‌خوردم عاشق میوه بودم ویار خاصی نداشتم خیلی بارداریم خوب بود خیلی راضی بودم . فقط روزای آخر خسته شده بودم دوس داشتم بچمو زود ببینم ک عجله داشتم زود دنیا بیاد . برای همه ی بارداریه تمیز مثل خودم آرزو میکنم

نههههه

اصلاااااا

خیلییییی بخصوص تکوناش لگداش انقد بهم میچسبید گاهی بخاطر این تکونا میخوام دوباره حامله شم بعد میبینم نه هوس زودگذره این یدونه رنده م کرده

دلتنگ میشم ولی دلم نمیخواد برگردم ب اون زمان ، استراحت مطلق بودم خیلی سخت گذشت🥴

اره من میشینم عکسامو نگاه میکنم

نه بلا به دور🤣

بله بله خیلی😰❤

نهههههههههه

ارررره خیییلیییی مخصوصا روزای اخر و کلاسای یوگا

سوال های مرتبط