۱۰ پاسخ

ما اینجا با تاپ میگردیم پسرم حلقه ای میپوشه

منم کنار بخاریم هنوز
اینجام الان سرده ابریه

واای ما ک داریم ابپز میشیم 😓 جنوب شدیا گرم اب ها هم همش قطع

مبارکش باشه،ما مامانای تبریزی با این هوای بهار گیج شدیم صبح و عصر پاییزه، ظهر تابستونه ،شب زمستونه

مبارکه از کجا گرفتی

عزیزم مبارکش باشه چه رنگ قشنگی 🧡

ماکه روزا کولر روشن میکنیم

چه نازه

سهر ما که یک هفتس لباس تابستونیارو درآوردیم

اونجا هوا سرده؟

سوال های مرتبط