گوشت قل قلی چی بزنم وا نره به جز آرد نخودچی

۸ پاسخ

ارد گندم

پیاز رنده کن آب پیاز وبگیر بعد ورزبده باگوشت چرخ شده بعد قل قلی کن بچین توظرف فر من توپیتزاخوری توفر هم میشه گذاشت میزارم بعد بزار توفر ،فربالا روشن کن باشعله کم بزار قشنگ میپزه اصلا وا نمیرهه بعد از یه ۱۰دقیقه یه ربع سر بزن ببین سرخ شد یا نه

من فقط پیازو ادویه میزنم بهش بعد میزارم تو ماهی تابه با یخورده روغن درشو میزارم یه مقدار بمونه سفت میشه و وا نمیره اصلا

منظورت برا کوفته قل قلی هس
یا کباب شامی؟؟

تفتش بده وا نمیره.یکم ها

من فقط پیاز میزنم و ادویه هیچ وقت تا حالا وا نرفته

ارد سوخاری

اب پیاز و حتما حتما خوب بگیر وا نمیره

سوال های مرتبط