۴ پاسخ

ایشالله به سلامتی عزیزم

منم تو همين شرايطم همش بقيه ميگن تو چرا زايمان نميكني تو چرا زايمان نميكني استرس دارم 🥺🥲🥲😢

ای جان عزیزم❤❤❤ان شاءالله به سلامتی بغلش کنی

انشالله که یا امشب یا فردا بغلش بگیری 🌹❤️🌹

سوال های مرتبط