بمونه یادگار پسرم الیار دوروز پیش گفت ماما🥰😘

۲ پاسخ

آخی دختر منم گف بابا 😁خیلی بابایی هستش

۶ماه و نیمشه🙃

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻آقا رهام💙 مامان 👶🏻آقا رهام💙 ۱۴ ماهگی