۸ پاسخ

ای خدااااا🥹🐣خداحفظش کنه

اینقدر دلم میخواست اسم دخترمو یا بزارم آرام یا هیوا .....خدا لعنت کنه شوهرمو گفتن نه چون دوتا پسرعموهای عنترش اسمشون این بود رفت گذاشت آگرین 😭😭دلم نمیخواد

سلام عزیزم اینجا محدوده گروه تو سروش زدیم لینک خواستی
به این ایدی پیام بده سلام عزیزم اینجا محدوده گروه تو سروش زدیم لینک خواستی
به این ایدی پیام بده Nila_1404@
استوری همو هم ببیینم گروه شلوغه بدو

ایجانم خدا حفظش کنه برات عزیز

ای جونم چ خوبه مامانش اتلیه داره

😍😍😍😍

ای جان چه عکس زیبایی🥰

ننه قشنگووووو ، عاشقتم گردالو خاله

سوال های مرتبط