دوستان میشه آزمایش غربالگری منو ببینین خوبه؟هنوز نبردم پیش دکترم

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم این غربالگری دوم هست؟

همه چی خوبه
طبق این آزمایش بچتون دختره احتمالا

همه‌چی نرماله.ریسک تمام ناهنجاری هایی ک ازمایش دادی خیلی کمه
شکرخدا

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Aykan مامان Aykan هفته سی‌ودوم بارداری