۴ پاسخ

اسفند دود بده به خودت سریع دردت میگیره

عزیزم منم زایمان نکردم انشاالله بسلامتی زایمان کنی

اگه طبیعی میخوای از همین هفته هر ۸ ساعت ۲ تا از این قرص ها از جلو شیاف کن
البته قبلش با نوک سوزن قرص رو سوراخ کن و تا نیم ساعت بعد از استفاده روی پهلوی چپ دراز بمون
برای من که زایمان دیر رس دارم توی هر ۲ تا بچه بعد یک هفته دهانه رحمم نصفش بی درد باز میشه

تصویر

سلام ،طبیعی میخوایین زایمان کنین

سوال های مرتبط

مامان نیکان 👼💙 مامان نیکان 👼💙 ۲ ماهگی