اسفند دود بده به خودت سریع دردت میگیره
عزیزم منم زایمان نکردم انشاالله بسلامتی زایمان کنی
اگه طبیعی میخوای از همین هفته هر ۸ ساعت ۲ تا از این قرص ها از جلو شیاف کن
البته قبلش با نوک سوزن قرص رو سوراخ کن و تا نیم ساعت بعد از استفاده روی پهلوی چپ دراز بمون
برای من که زایمان دیر رس دارم توی هر ۲ تا بچه بعد یک هفته دهانه رحمم نصفش بی درد باز میشه
سلام ،طبیعی میخوایین زایمان کنین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.