تا وقتی بشینه بنظرمن.بعد یکم ولت میکنه وهرچی مستقل ترشه زندگیت عادی ترمیشه
من بعد یکسال 🫣
خییییلی
بنظرم سختیِ اصلی تا 3 ماهگیه
روزای سخت تموم میشه عزیزممم بذار بزرگتر بشه انقد دوتایی خوش میگذرونید الان کوچولوعه یه ذره اذیت میشی چهلش دربیاد دیگه شبا بیدار نمیشه اذیت بشی تابچه خوابه توام بخواب چون نیاز داری استراحت کنی مغزت اروم بگیره
بعد یک سال
بعد ۲ سال
دوساله
نم تنها تو شهر غریب عادی میشه کمکم ولی به نظرم هیچوقت مثل قبل نمیشه
عزیزم میفهمم چی میگی
دسشوییو حموم و غذا رو همه میفهمم
غصه نخور چهل روز یا دوماهگی،بچه آروم تر میشه،تایم خوابش بیشتر میشه
اصلا دیگه اون تویی که هر دقه دوس داری پیشش باشی
روزا زود میگذره انقد بهش فکر نکن تا چشم هم بذاری دوماه شده
بستگی به خودت داره چون میگی تنهایی وکسی نیست سخت میگزره منم مثل خودت بودم تا بچه بزرگ بشه وحرفتابفهمه من الانم تنهام به خاطر اینکه پسرم خیلی شیطونه جایی نمیرم
چرا میاین ته دل این بنده خداروخالی میکنین؟ مثلا خیلی بامزه این؟ درسته زندگی بعد بچه هیچوقت مث قبل نمیشه اما همونم عادی میشه خییییییلی بانمیکن بعضیاتون انگارتودبه خیارشور زندگی میکنین
دیگه هیچوقت ب زندگی عادی برنمیگردی
هرماه و هرسال بزرگ شدن بچه ی چالش هست
تو چقد فکرت و تاپیکات حاال منه😢منم همش میگم خدایا یعنی میشه برگردبم به زندگی قبلیمون
خیلی سال 😅
این اوایل لعنتی آدم هزارتا فکر میکنه من فکر میکردم دیگه نمیتونم رنگ بیرون ببینم😂ولی الان حداقل روزی ۲ساعت میرم بیرون کم کم قلق بچه میاد دستت تقریبا بعد چهل بهتر میشه روال کار
من موقع دخترم بچه اولم بود بعد۳ماه خیلی سخت بود کولیک شدید با رفلاکس جهشی داشت با آلرژی زیاد
سختش نگیر
انشالله وقتی تشکیل زندگی دادن خودشون😂😂
عادت میکنی هیچی مثل قبلا نمیشه
۳سال.
وقتی که مدرسه بره
نهه بابا خیلی چیه !!!!
بعدِ ۴۰ روز برمیگردی ب زندگی عادی
۱ماه ک بشه عاااادت میکنی هیچی مث قبل نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.