نفس میکشم زیر سینم سمت چپ درد میگیره واسه چیه معدمه؟

۳ پاسخ

از منکه بخاطر دنده‌مه...‌خیلی تحت فشارم🥲

وای چقدر اکانتت مثل منه
داشتم فکر میکردم خدایا من کی اینو پرسیدم یعنی چی😂

برا رفلاکس معدست

سوال های مرتبط

مامان آیلین 🩷🌷 مامان آیلین 🩷🌷 هفته سی‌وششم بارداری