دختر من تولد 3300 بود الان 6800😩🥲
دختر من که ۳/۲۰۰ دنیا اومد بعد شروع غذا دوماهه مونده تو ۶/۵۰۰
از منم
ایقدر ک حرص میخورم خودم پرخوری عصبی گرفتم دارم چاق میشم😅🤦🏻♀️
پس دختر منم از شما ریزتر هست
دختر منم وزن تولد ۲۶۰۰
وزن چهارماهگی ۶۳۰۰
ولی ب چشم میبینم ۲۱ روزه هیچ تکونی نخوردع🚶🏻♀️ ن فرنی میخوره نه شیر.
روانی شدم دیگه
پسر منم همینه
خودت با شوهرت ریزه نیسین؟
شاید ژنتیکیه
عالیه که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.