۷ پاسخ

دختر من تولد 3300 بود الان 6800😩🥲

دختر من که ۳/۲۰۰ دنیا اومد بعد شروع غذا دوماهه مونده تو ۶/۵۰۰

از منم
ایقدر ک حرص میخورم خودم پرخوری عصبی گرفتم دارم چاق میشم😅🤦🏻‍♀️

پس دختر منم از شما ریزتر هست

دختر منم وزن تولد ۲۶۰۰
وزن چهارماهگی ۶۳۰۰
ولی ب چشم میبینم ۲۱ روزه هیچ تکونی نخوردع🚶🏻‍♀️ ن فرنی میخوره نه شیر.
روانی شدم دیگه

پسر منم همینه
خودت با شوهرت ریزه نیسین؟
شاید ژنتیکیه

عالیه که

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی