ببلاک خوبه
دختر منم همینه وزن تولدش 2560 بود. حرف بقیه اذیتم میکنه ولی نگران نیستم.
من آپتامیل پرونوترا
و مولتی ویتامین آویفر میدم
من نان میدم ب پسرم الان ۷۵۰۰ کیلوعه
نگران نباشین من دخترم شش ماهگی ۶۱۰۰ بود، همیشه نگرانش بودم از نه ماهگی ک غذا خوردنش بهتر شد، کم کم رفت بالا وزنش، الان نزدیک شش سالشه، وزنش از خط استاندارد بالاتره
ببلاک کامفورت مخصوص وزن دهیه
من ۲۸۵۰ بود نان میدم خوب بود
بعضی بچه ها روند وزنیشون کندتره، هیچ نگران نباش
احتمالا فرم بدنش لاغر و قد بلنده
عزیزم میشه عکسشو بفرستی ؟! دختر منم همینجور هیچی نمیخوره
عزیزم شربت زینک دکترش تجویز کرده واسش؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.