۶ پاسخ

ن اول ک منفی باشه پریود میشی

اول ازمایش بدید اگه اونم منفی بود دکتر بتون پروژسترون میده. بعدش پریود میشید.

بروآزمایش

خاانومای گل گروه زنانه زدم اگه دوست داشتین بیاین گروهم چت کنیم دورهم باشیم تا صبح ما همش بیداریم چون اینجارو میبندن میریم روبیکا. یه نکته هم هست بابت اینکه بخاید خاطر جم بشید که همه خانومیم بعله همه خانومیم چون قبل ورود عضو ها به گروه ازشون ویس گرفته میشه شماهم اومدید اول ویس بدین بعد لینک بخاین ممنونم....
.
.
آیدیم رو سرچ کنید بهم پیام بدید تا عضوتون کنم z_a_1384m
.
.
#بارداری #نینی #زایمان #بیبی چک #جنسیت #سونوگرافی

اره عزیزم بازم بیبی بزن من خالم تا ۴ماه بارداری هر چی بیبی میزد منفی میشدن
بعد برو دکتر اگر بازم منفی شد دارو بهت میده یا هم میفرستت ازمایش میفهمی بارداری یا نه

منم ۴روزه تاخیر دارم و نشدم بیبی هم‌ منفی

سوال های مرتبط