۵ پاسخ

خواهر من گفتن پوچه و درست بود با بدبختی سقط شد چون باور نکرد رفت دکتر دیگه گفت شاید وقت داری هنوز کاری نکن قبل تشکیل میشه و فلان هی پروژسترون دادن که نگهدارن نگو واقعا پوچ بوده و همون اولی درست بود اخرش با کلی اذیت سقط شد

بستگی به هفته داره اگه پایین باشه آره ولی اگه هفته نه ده دیده نشه پوچه‌دیگه

من پنج هفته رفتم سونو گفت هیچی نیست بعدش ۷ هفته رفتم گف تشکیل شده

واسه من گفتن کیسه آبت تشکیل شده ولی جنین توش نیس بعد یک هفته بازم رفتم سونو گفتن بچه تشکیل شده

من
بهم گفتن یا پوچه یا خارج رحمی...چون عدد بتام خیلی بالا بود

سوال های مرتبط