۷ پاسخ

عزیزم
بالندگیشو ببینی

عزیزممممم بسلامتی😍😍
سه چهارروز پیش یارا چهاردست و پا رفت منم گریه کردم😭

مبارررررک😍😍😍😍😍

دختر منم یک ماه کامل داره راه میره

بسلامتی😍😍

ینی چجوری خودش وایمیسته تنها و بدون کمک قدم برداشت؟؟

👏👏👏👏

سوال های مرتبط

مامان توحید مامان توحید ۱۲ ماهگی
مامان سامین‌🍼وسوین👭 مامان سامین‌🍼وسوین👭 ۱۶ ماهگی
مامان پسرجالب ♍ مامان پسرجالب ♍ ۱۷ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا ۱۷ ماهگی
مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۸ ماهگی