۹ پاسخ

عزیزم منم گفت خیلی وقت پیش ولی دیگه ولش کرد نمی گه

اره حس قشنگیه
پسر من هر دقیقه میگه بابا بعضی وقتها داد میزنه باباااااااا😂😍
چندباری هم میگفت ماما الان نمیگه

پسر من هم میگه مه مه به به

من پسرم گفت بابا گفتم ماما گفت بابا زنگ زدم شوهرم فحشش‌دادم😞😂اخه من دارم پوره میشم میگ بابا

چندروزپیش داشتم به شوهرم میگفتم مامامانا همش پیششونیم وبهشون میرسیم واوناهم بیشترمیگن مِمه میخوایم اونوقت اولین چیزی که میگن بابائه.🙄🙄

دخترمنم میگه بابا
😑ذوق ندارم چرااا چووون باید اول میگفت مامااان

الهی❤️❤️
پسر من فعلا بوبو ،بوبا میگه،داره بابا گفتن رو تمرین میکنه

پسر منم مامان بابا میگه عمه میگه😍😍😍

منم ب پسرم گفتم بگو ماما گفت بابا ولش کردم ب امان خدا 🙃

سوال های مرتبط

مامان پسرجالب ♍ مامان پسرجالب ♍ ۱۷ ماهگی