۲ پاسخ

من دیروزروز۱۲سیکلم بود سونو دادم فولیکول۱۸داشتم وضخامتم۳بود اقدامم ب نظرتون باردارمیشم

ضخامتت چنده ؟ سایز فولیکول خوبه

سوال های مرتبط

مامان نورا ۴ مامان نورا ۴ قصد بارداری
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هفتم بارداری
مامان آرین✨️ مامان آرین✨️ ۴ ماهگی
خدایاشکرت خدایاشکرت قصد بارداری
هاریکا💕یاالله هاریکا💕یاالله قصد بارداری
زهرا 🙃... زهرا 🙃... قصد بارداری
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
گل دختر گل دختر قصد بارداری
گل دختر گل دختر قصد بارداری
مامان جان مامان جان هفته پنجم بارداری