کسی بوده زود خبر بارداری بده

۱۲ پاسخ

من ب مامانو خواهرم گفتم ب بقیه هم بعد هشت هفته ک تشکیل قلب رفتیم گفتم

من سر دخترم مامانم بی بی چک گرفت آورد تا بی بی چک مثبت شد زنگ زد بابام گفت شبش به شوهرم گفتم فرداش به خانواده شوهر بعدش داییم فهمید دیگه اون به همه گفت

من دو دفعه حامله شدم به مهم گفتم
هر دوبار بچم سقط شدن

مسخره دست بقیه شدم🥺


نگین
من حتی گذاشتم قلب تشکیل بشه
ولی ایست قلبی کرد


ب نظرم بهترین زمان بعد ان تی

من بیبی چک گذاشتم دو خط انداخت سریع به همه گفتم حتی فامیلای درجه دو ۴ هفته و ۵ روز بود

من.

منم بعد از بتا گفتم، میخواستم دیرتر بگم:) ولی شرایطش رو نداشتم.
اینجوری دیگه از همین الان خانواده‌ مراقبن.
یا اگر چیزی رو خودم ندونم، راهنماییم می‌کنن.

واس من دیروز فهمیدن😅

من هنوز نگفتم

بله من 😅
چون نیاز ب مراقبت دارم

من جواب بتامو ک گرفتم به هردو خانواده گفت همسرم😂

منکه تا شکمم بزرگ نشه نمیگم اونم خودشون با شکمم میفهمن

آره من😂

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری