۷ پاسخ

به منم همینو گفته

پسرم ۳۴۰۰ بود

اره اوکی هس

هنوز زوده واسه حدس زدن وزنش

بله عزیزم ،من پسرم ۳۱۵۰ بود وقتی دنیا اومد ،خوب بود

آره خوبه دوتا دختر من هردو دو و نیم کیلو بودن

اره دیگه ۲۷۰۰ب بالا باشه اوکیه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی
مامان فقیه موید🏵️ مامان فقیه موید🏵️ ۵ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی