سلام برااسهال غیرازپدی لاک دیگه چی خوبه

۷ پاسخ

زینک سولفات

پروتیین گاوی داره ماست اینا نمیشه دارو کسی می دونه ویروس گرفته

دارو نمیدونم ولی ماست و دوغ و موز خیلی خوبه

پودر سنجد وباموزقاطی کن بده بخوره

پودر کیدی لاکت

کته سفید درست کن با ماست چکیده ونعناع بهش بده

سیب رنده کن بده بخوره یا ابشو بگیر بده بخوره عالیه

سوال های مرتبط

مامان علی جانِ مادر مامان علی جانِ مادر ۱ سالگی
مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۲ سالگی
مامان حمیدرضا مامان حمیدرضا ۱ سالگی