۱۵ پاسخ

امتحان کن به مام بگو😁😁

نه اشتباهه

نه عزیزم در هرصورت امکان حاملگی هست

نه کی‌گفته ،مث آب خوردن باردار میشی

نه اشتباهه

نه گول نخوری مادرم همیشه تو پاکی یعنی پریود نمیشد حامله میشد

نه امکانش هست

نه اصلا اینجوری نیست امکان حامله شدن هست

شیر خودتو بدی ۶ هفته
شیر خودتو ندی ۳ هفته
بعد از زایمان باردار نمی‌شی

اشتباهه زن برادرم باردارشد بچش دوماهه بود

نه احتمالاش بالاس تازه پریود هم‌ نمیشی اگه حامله هم‌بشی نمیفهمی 🫠😑پریود بشی بهتره

از محکم کاری کار عیب نمیکنه
حواسمونو جمع کنیم بهتره
هرچند من از ماه اول پریود شدم😒😒😒

اشتباهه
پ یودنمیشی اما تخمک گذاری داری

اره راسته

نه اشتباست

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی
مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی
مامان گندم خانم مامان گندم خانم ۱۶ ماهگی