خاله من تا مدرسه پستونک دهنش بوده
فک دندون سالم و منظم تری داره دندوناش صاف و ردیفن 🤣🤣
من هفت سال خوردم🤣انقدر دندونام ردیفه و فکم اوکیه فکرمیکنن ارتودنسی کردم
داداشم پستونک نگرفت فکش جلو نیست ولی دندوناش خیلی به هم ریخته هست
آره زیاد بهش نده منم دیگه کمتر میدم بهش
من که تا۶ماه بیشتر نمیدم بعدش خودش شبها راحت میخابه نیاز ب پستونک نی .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.