۱۱ پاسخ

مثل مال دختر منه🥰💖

تصویر

منم میدم ب دخترم خیلی وابسته شده بهش توخوابم دهنشه ولی من ب غذا بیفتع میگیرمش

نه عزیزم. حرف بیخوده. میگن بعد یکسالگی کمش کنید. خیلی هم برای آرامشش عالیه

اگه بخوای تا بعد یکسالگی بدی گرفتن این از شیر گرفتن وپوشک گرفتن سخت تره من هرراهی امتحان کردم نتونستم رفتم بابچم توکوچه ی سگ وایساده بود گولوش رو از دهنش درآوردم گفتم مامان نی نی سگه گریه میکنه گولوی تورو میخواد میدی ببره بچشو آرووم کنه گفت آره منم انداختم جلو سگ اونم کرد تو دهنش و رفت من میخندیدم اونم گریه شد تا چندشب ب باباش میگف بابا دودومو میخوام برو بگیر ازسگ آقامم میبردش دم در میگف هاپو هنوز نیوردش فکر کنم نی نیش آرووم نشده بعددیگه یادش رفت

سلام عزیزم من دختر بزرگمو تا سه چهار سالگی دادم دندوناش بد دراومدن وخیلی ضایع بود بعد به یع بدبختی گرفتم دوباره بچه دوممو نمیخواستم بدم اما ازاونجایی ک خیلی گریه میکرد مجبورشدم بدم ولی طبق تجربه ی قبلیم یازده ماهگی گرفتمش و اصلا مشکلی هم پیش نیومد بابت فکش شما هم الان دادی ارتودنسی بده بعدم تا قبل یک سالگی بگیر ک بچه اس گرفتنش راحته

نه اصلا صحت نداره
من خودم تا ۹ سالگی خوردم دخترمم هنوز میخوره نزدیک ۲ سالشه دندون و فکمون هیچ مشکلی نداره
حالا اونایی که پستونک نخوردن و دندونای دفرمه دارن گردن چی بندازن؟

بچه خواهر من تا سه سالگی خورد دندوناش سالمه هیچیشم نیست،ژنتیک خیلی مهمه

من دخترم تاسه سالگی میخورد دندوناش ب ردیف ولبای کوچولویی داره ایناهمش الکی البته مدل ارتودنسی خوبه فقد

نده جدا از همه اینا هرچی بزرگتر بشه انقد بهش وابسته میشه ک فقط میخاد این تو دهنش باشه نه شیر درست میخوره نه غذا تجربه دارم ک میگم

نه بابا عزیزم اصلا اونجوری نیست من دوتابچه هامم خوردن و بدفرم نیست

سوال منم هستا

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۴ ماهگی