بچه ها شما چند وقته اقدامید بیاید بگید من خودم دو سال و سه ماه؟

تصویر
۳۲ پاسخ

من اصلا محتوای تایپک تو ندیدم فقط این آشه جلو چشمه بدجور هوس کردم 😋😋🤤🤤

۱ سال و ۶ ماه💔

هنوز اقدام نکردم
ولی سه نیم پیش سقط داشتم

میگن خدا دعای زن بارداررو زود میشنوه ایشالا اونایی که دلشون نی نی میخواد به حق فاطمه زهرا بزودی دامنشون سبز و لبشون خندون بشه آمین

3 ساله

رکورد دار
۱۰سال و ۱۰روز

اخخخخ دلم اش رشته خواستتتتتت

اولین ماهه امشب میخام تست بزنمم دل تو دلم نیس🥹❤️

ماه پنجمه .میبینم بعضیاتون میگین یکی دوسال واقعا آدم ناامید میشه ☹️

۳ساله ،😔😔😔

انشالله خدا دامن همتونو سبز کنه 🤲🏻اما میگن اگه کلم بروکلی حالا یا خام یا آبپز بخورید چه قبل پریودی چه تو پریودی .تخمدان فعال می‌کنه. انشالله هرکی نتیجه گرفت برای منم دعا کنه ،🙏🏻.بگه

۱ سال و ۹وماه

۳سال🖐🏻

چه آش خوش رنگو لعابی دلم خواست 🤤🥺🙁

1سال 🥺

پنج‌ماه‌

۲ سال💔

پنج ماه اقدامم

4سال

اولین ماه یه هفته دیگ به پریودیم مونده دعا کنین برام

یک سال و یک ماه. شهریور یه سقط داشتم

اقدام نکردم ۶روز پیش کورتاژ کردم
اما قبلش با اولین اقدام گرفت اما چ فایده👩🏻‍🦯

۳ سال💔

کاش عکس خوردنی نذاریم شاید یکی بارداره دلش میخاد کسیم نداره براش درست کنه گناه داره

این ماه ۵ ام
۵ ماهه

1سال و 1ماهه

دوسال ۱ ماه

اولین ماهه و نمیدونم هنوز به پریودم مونده

۱ سال ولی دیگ دارم میرم واس ای وی اف

منم دو ساله

این ماه شد دوسال

منم دو سال و نیم

سوال های مرتبط