خیلی قشنگه
من رو تختیت رو دوست داشتم
مبارک عزیزم ♥️
خیلی شیک و قشنگه ❤️🥹
منم تخت پسرم اینجوری اما نمیدونم چرا اینجوری کنار تخت من جور در نمیاد باهم بنظرتون چیکارش کنم
مبارک عزیزم شرمنده اون روتختی شو چند گرفتی ...
مبارکش باشه چند گرفتی!؟منم دقیقا از این میخوام
کاش منم بجای گهواره اینو گرفته بودم
مبارکه قشنگم
روتختی اسمش چیه ؟
یعنی میخایم بریم بخریم چی بگیم
جووونمممم🥰مبارکه
چقد خوب و راحته😍مبارکه
چند گرفتی
خیلی خوشگل مبارک
خیلی قشنگه مبارکش باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.